Tigerkaka med klös i

Sitter just nu med ett glas apelsinjuice och väntar tills min "fantastiska" tigerkaka är färdig. Jag hoppas att den blir god för annars så var det inte ett dugg värt besväret. Älskar att hösten kommer sakta in och att det har börjat regna. Det gör allting mycket mer mysigare. Nu vill jag gå runt i stora halsdukar och stickade tröjor och bara mysa sönder mig i dom. Sedan vill jag att det ska bli den 9e december så att jag slipper längta till England. Vill dit nu och shoppa som en galning och gå på krogen.

Har väl inte så mycket att berätta. Sitter och glor för det mesta på Sex and the city säsong 6 och gör mina läxor. Är väldigt skoltrött men när nya perioden börjar blir det bara fantastiskt, då kommer jag säkert vakna klockan 6 på morgonen och vänta tills jag ska till skolan.. njae kanske inte direkt haha men det kommer bli mycket roligare att ta sig upp på morgnarna än nu.

Nu ska jag se hur min tigerkaka med klös i ser ut och sedan kolla på ett till avsnitt sex and the city och sedan kolla på top model.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0